top of page

TODAYSBEAUTY


Todaysbeauty (Manon Tilstra) heeft een eigen kwasten lijn. Ze heeft 2 sets set 1 de pretty eyes set en set 2 de pretty face set. De pretty eyes set zie je hier boven in iedere set zitten 3 kwasten en bij deze set is er een oogschaduw kwastje een wenkbrouw kwastje en een blending kwastje. Deze set kost 14,95.

Dit is de tweede set de pretty face set deze set kost 29,99 dit zijn ook weer 3 kwasten kwast een ik een poeder kwast of een blush kwast waar jij het maar fijn voor vind kwast twee daar zou ik mijn fountetion mee aanbrengen of mijn conceler mee uitblenden kwast drie gebruik ik om te contouren het is een schuin afgesneden kwastje.

je kan deze kwasten bestellen bij: shop.todaysbeauty.nl

verzendkosten 3,95


    RECENT POSTS: 

    SEARCH BY TAGS: 

    Er zijn nog geen tags.
    bottom of page