top of page

ESSENCE MATTIFYING COMPACT POWDER

Het is al best lang gelden dat ik weer iets het geplaatst op mijn blog dat komt doordat de laptop die ik gebruikte heel erg langzaam was en ik er dus geen geduld enzo meer voor had, nu heb ik een nieuwe laptop gekocht en ga ik weel leuke dingen plaatsen.

Deze keer gaat het over de ESSENCE MATTIFYING COMPACT POWDER. Normaal deed ik mijn gezicht altijd afpoederen met de essence al about matt powder maar ik heb nu een keer een nieuwe gekocht en deze vind ik zelf fijner werken. Je hebt de poeder in verschillende kleuren:

-Essence 01 Natural Beige Mattifying Compact Powder

-Essence 02 Soft Beige Mattifying Compact Powder​

-Essence 04 Perfect Beige Mattifying Compact Powder

- NEW! Essence 10 Light Beige Mattifying Compact Powder

-Essence 11 Pastel Beige Mattifying Compact Powder

Verberg glimmende plekjes met de ESSENCE MATTIFYING COMPACT POWDER!

12g

je kunt het bij de Kruitvat kopen voor 2,89


    RECENT POSTS: 

    SEARCH BY TAGS: 

    Er zijn nog geen tags.
    bottom of page